.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمپ 1954?واحد صنفي در مازندران

معاون اطلاعات فرماندهي انتظامي مازندران گفت: امسال يك هزار و ? ????واحد صنفي متخلف در اين استان پلمب شد. مركزاطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران به نقل از سرهنگ "سيدكاظم موسوي"افزود: در مدت ياد شده از ? ???هزار ? ????واحد صنفي اين خطه بازديد به عمل آمده است كه از اين تعداد به ???? هزار و ? ????واحد صنفي متخلف تذكر داده شد. وي عمده تخلفات واحدهاي صنفي را نداشتن جواز كسب ، تخلفات منكراتي و عدم صلاحيت فردي عنوان كرد.

موسوي درباره مسائل منكراتي اظهار داشت: در سال گذشته دو هزار و ????? نفر از اراذل و اوباش در استان مازندران شناسايي، احضار، دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.وي همچنين از كشف يك‌هزار و ? ????دستگاه ماهواره ، ? ????هزار و ? ????عدد لوح فشرده غير مجاز و مبتذل ، پنج هزار و ? ????عدد نوار كاست و ويدئو در سالجاري در مازندران خبر داد.موسوي به كشف انواع مواد محترقه اشاره كرد و گفت: تا كنون ? ???هزار و ? ????عدد انواع مواد محترقه از عوامل تهيه و توزيع در اين خطه كشف و ضبط شده است.

وي در زمينه كشف مشروبات الكلي اظهار داشت: در سالجاري از ? ???كارگاه مشروب‌سازي در اين استان ? ???هزار و ? ????ليتر انواع مشروبات الكلي كشف و شد. سرهنگ موسوي تصريح كرد: امسال يك هزار و ? ????نفر از اتباع خارجه كه به صورت غير قانوني در مازندران اقامت داشتند دستگير و يك هزار و ? ????نفر از آنها از كشور اخراج شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.